Je bekijkt nu BCS 1 Kampioen

BCS 1 Kampioen

SCHOONHOVEN • BCS kon zich zaterdag tot kampioen laten kronen.

Na elf gespeelde wedstrijden stonden Joyce Blom – de Laet, Roos de Laet, Nick Finkensieper en Wouter Wesselius op een tweede plek met 4 punten minder dan de nummer één. De laatste allesbeslissende wedstrijd werd na uitstel van een week alsnog gespeeld in Sporthal de Walvis in Krimpen aan de Lek. De wedstrijd begon met de herendubbel, deze werd helaas in twee sets verloren. Tegelijkertijd wist Joyce wel haar single te winnen. Ook Nick en Roos wonnen de single. De damesdubbel en de single van Wouter werden verloren, wat de stand voor de start van de mixdubbels op 3-3 zette. Nog 1 punt was benodigd om het kampioenschap te halen. Gesteund door familie, vrienden en natuurlijk trainer Cor Broeren werd het doel met een 3-5 winst bereikt. Hiermee werden de Schoonhovense badmintonners kampioen in de 6e divisie.