Evenementen

In samenwerking met vrijwilligers organiseert BCS ieder seizoen toffe activiteiten en toernooien voor leden en niet-leden, jong en oud. Benieuwd wat er op de planning staat? Check het op onze Facebook-pagina!

Video afspelen

Aan de start van ieder seizoen worden de evenementen bepaald voor dat jaar. Als je lid bent van de vereniging, wordt er van je verwacht een steentje bij te dragen aan de organisatie van deze activiteiten en evenementen. Natuurlijk zijn nieuwe ideeën altijd welkom! Heb je een goed idee dat je wilt delen binnen de vereniging? Neem via onderstaande button contact op!

Evenementen

De evenementencommissie