Je bekijkt nu Start nieuw seizoen Badmintonclub Schoonhoven

Start nieuw seizoen Badmintonclub Schoonhoven

SCHOONHOVEN – Deze week start het nieuwe seizoen bij de Badmintonclub (BCS).  Alle seinen staan op groen voor training, wedstrijden en andere leuke activiteiten.

Afgelopen seizoen was zeer wisselend met pieken en dalen. Naast coronamaatregelen is sporthal De Meent een aantal maanden dicht geweest in verband met opvang van vluchtelingen uit Oekraïne. Deze periode is op drie verschillende dagen en sporthallen gespeeld. Naast de speelavonden en wedstrijden zijn er voor de leden diverse uitjes geweest. Van poldersporten, een pretpark tot aan een ‘Wie is de mol’ spel. In de competitie is BCS 1 kampioen geworden in de 6e divisie. Het seizoen is in juli afgesloten met de finaledag van de clubkampioenschappen.

BCS is blij dat het nieuwe seizoen start in de vertrouwde sporthal De Meent. Afgelopen Vrijdag is, tijdens de algemene ledenvergadering, een nieuwe voorzitter benoemd.  Tjeerd Huisman is als voorzitter opgevolgd door Jan Poelman. Daarmee gaat BCS met een frisse blik het nieuwe seizoen van start.

De eerste training is maandag 22 augustus onder leiding van Cor Broeren. Daarbij zijn er verschillende trainingstijden tussen 18:00 en 21:30 uur. Na drie jaar afwezigheid wil het bestuur graag dit seizoen weer een Smash@BCS organiseren.

Word jij hier enthousiast van en zou je eens willen komen kijken bij deze super gezellige, leuke en vrijblijvende vereniging, bekijk dan de website voor meer informatie. Je kan  drie keer komen kijken/mee doen, zonder dat hier een verplichting aan vasthangt.