Lees hier het laatste nieuws van onze vereniging

NieuwsSmash 026

Er is nog altijd een vacature voor het bestuur en er zijn een hoop leuke evenementen geweest, zoals Smash@BCS - Blacklight editie.

NieuwsSmash 025

We hebben weer leuke evenementen gehad, zoals het uitje van de jeugd naar JumpSquare. En ook zo benieuwd naar de opbrengt van De Grote Clubactie? Je leest het hier!

Bij een nieuw seizoen hoort een bericht in de krant! Benieuwd wat ons komend seizoen gaat brengen.

NieuwsSmash 024

De competitie-uitslagen van dit seizoen zijn bekend, de clubkampioenschappen zijn in volle gang en een erg leuk uitje is in zicht!

Vacature bestuurslid

Wie vult het bestuur aan van Badmintonclub Schoonhoven?

BCS 1 Kampioen

Na een vreemd seizoen waarin corona alles heeft omgegooid, is het Team 1 gelukt kampioen te worden!

NieuwsSmash 023

Een open vacature, maar ook een vacature vervuld: sinds kort heeft BCS een vertrouwenspersoon.

NieuwsSmash 022

De terugblik op een paar geslaagde uitjes, waaronder die van de jeugd naar Drievliet.

Grote Clubactie 2021

De Grote Clubactie is gestart! Steun jij onze vereniging?

NieuwsSmash 021

Leuke buitenactiviteiten als alternatief tijdens Corona en de winnaars van de speurtocht op een rijtje.

Alternatief sporten!

BCS dankzij collega-sportverenigingen weer actief - Het Kontact

Uitslag prijsvraag

Bekijk snel wie de winnaar is van de BCS-prijsvraag. Hoeveel shuttles zaten er daadwerkelijk in de bak?

NieuwsSmash 020

Badmintonnen in tijden van Corona, de voortgang van de toekomstige sporthal en een gloednieuwe website.

Prijsvraag!

Doe mee en maak kans op een bon van Restaurant Lekkerr ter waarde van €25,-!

Heren 1 in de krant!

Vriendelijke broedertwist eindigt in Schoonhovens voordeel - Het Kontakt

NieuwsSmash 019

Een nieuw bestuur, nieuwe clubshirts, een nieuw logo en ook nog eens ons jubileumjaar!

Vier van onze leden waren te gast bij RTV-Krimpenerwaard om te vertellen over onze vereniging.

NieuwsSmash 018

Max gaat stoppen als pachter, Wim is helaas gestopt met trainen en nieuwe trainer Herman is begonnen!

NieuwsSmash 017

Er is een club-whatsappgroep en de inschrijvingen voor de clubkampioenschappen staan open!

NieuwsSmash 016

Lees hier hoe we de vernieuwde clubkampioenschappen vorm gaan geven.

NieuwsSmash 015

Het herenteam was met de laatste wedstrijd voor het eerst compleet wat direct zorgde voor een mooie overwinning.

NieuwsSmash 014

Sporthal De Meent heeft nieuwe lijnen voor het badmintonveld.

NieuwsSmash 013

Collecte Jantje Beton was een groot succes.
Allen bedankt!

NieuwsSmash 012

Lees hier de elfde NieuwsSmash van Badmintonclub Schoonhoven.

NieuwsSmash 011

We zijn al een aantal weken bezig met speedmintonnen: een snelle variant van het badminton.

NieuwsSmash 010

De loten voor de Grote Clubactie zijn binnen.
Iedereen succes met lopen!

NieuwsSmash 009

Het herenteam is kampioen geworden in de B-klasse! Gefeliciteerd!

NieuwsSmash 007

Lees hier de zevende NieuwsSmash van Badmintonclub Schoonhoven.

NieuwsSmash 006

Op vrijdag 25 april zijn de Koningsspelen voor alle basisscholen waar BCS uiteraard aan meedoet!

NieuwsSmash 005

Badmintonclub Schoonhoven heeft nieuwe telborden! En het ouder-kindtoernooi was een groot succes.